Inwentaryzacja w dniach 1-12.12.2021 - ważne informacje

Szanowni Państwo,

 

W dniach 1-12 grudnia 2021 r. w naszej firmie będzie przeprowadzana obowiązkowa okresowa inwentaryzacja. W związku z tym w podanym okresie wstrzymane zostaną wysyłki towarów.

 

Podczas inwentaryzacji zachowana zostanie możliwość dokonywania zakupów w e-SKLEPIE Hewalex. Realizacja zamówień nastąpi po zakończeniu inwentaryzacji.

 

Pragniemy poinformować dodatkowo, że z uwagi na znacznie zwiększoną liczbę zamówień w ostatnim czasie, mogą występować opóźnienia w ich realizacji. Tym bardziej prosimy o wcześniejsze składanie bieżących zamówień dla zapewnienia ich realizacji przed rozpoczęciem inwentaryzacji.

 

Z poważaniem

 

HEWALEX Sp. z o.o. Sp.K.

ul. Słowackiego 33

43-502 Czechowice-Dziedzice