Nowa odsłona strony Hewalex

Nowe oczekiwania i wyzwania, czyli odświeżenie wizerunku

 

Po wielu miesiącach pracy weszliśmy w ostatni etap pracy związanych z budową naszej nowej strony internetowej. Dotychczasowa witryna powstała w 2016 roku przy znacznym wykorzystaniu wersji wcześniejszej.
Aktualną tworzyliśmy zupełnie od podstaw, a początek prac nad jej budową miał miejsce ponad rok temu i był poprzedzony szeregiem analiz i przygotowań.

Tak gruntowna zmiana wynikła z konieczności dostosowania się do szeregu nowych wymagań. To m.in. zdecydowany wzrost korzystania z Internetu za pomocą urządzeń mobilnych, co wymusza potrzebę dopasowywania się stron do każdego rodzaju użytkownika. To także nowe trendy w komunikacji i sposobie prezentowania oferty. Nie mniej ważne są całkowicie inne niż kilka lat temu wymagania wyszukiwarek internetowych, mające wpływ na widoczność stron internetowych.

Potrzeba budowy całkowicie nowego zaplecza technicznego wraz z nową stroną, podyktowana też była ograniczeniami dla rozwoju szeregu narzędzi jakie oferuje nasza firma. Mamy tu na myśli m.in. doceniane na rynku kalkulatory i formularze doboru (także w wersjach dla fachowców), czy też aplikacje wspierające korzystanie z e-sklepu.

Początek roku jest dla naszej firmy momentem premiery nowego logotypu będącego jednym z elementów odświeżenia wizerunku firmy. W tym roku przypada 30-lecie rozpoczęcia przez firmę Hewalex seryjnej produkcji kolektorów słonecznych. Produkt, który zapoczątkował dynamiczny rozwój firmy, stanowi nadal podstawę oferty kierowanej na rynek krajowy i zagraniczny. Jest absolutnie bezkonkurencyjny pod względem efektywności wykorzystania energii słonecznej, a jego rola w transformacji energetycznej będzie coraz ważniejsza.

 

Nierozerwalny związek Hewalex z OZE

 

Hewalex związany jest z energią odnawialną od ponad 30 lat, gdy jeszcze niewiele osób widziało potrzebę rozwoju technologii takich jak kolektory słoneczne. Od ponad 10 intensywnie rozwijana jest także oferta pomp ciepła i fotowoltaiki. W ostatnich latach dodaliśmy do tego rozwój autorskiego, zaawansowanego systemu zdalnego nadzoru, obsługi i diagnostyki urządzeń OZE – EKONTROL, a także system do zarządzania bilansem energii elektrycznej, OPTI-ENER. Do każdego z nich stworzyliśmy również aplikację mobilną, dzięki której oferujemy naszym klientom jeszcze pełniejszą kontrolę nad urządzeniami. Kilka lat temu uruchomiliśmy także e-sklep dla profesjonalistów.

 

Nowy logotyp Hewalex – przejrzystość i funkcjonalność

 

Kluczowym i najbardziej rozpoznawalnym elementem wizerunku firm jest zawsze logotyp. Jego opracowanie było więc konieczne dla podjęcia dalszych szerokich prac. Logotyp Hewalex został opracowany przez doświadczoną i uznaną agencję brandingową Papaja z Krakowa. Uwzględnione zostały przy tym aktualne trendy w tworzeniu i przebudowie wizerunków firm. Nowy logotyp cechuje się zwartą i przejrzystą budową. Zwraca w nim uwagę na zastąpienie wielkich liter małymi ze zmiękczonymi krawędziami.

 

Bardzo istotnym elementem logotypu jest tzw. sygnet, czyli znak graficzny. Symbolizuje on stabilność i doświadczenie firmy, a także równowagę pomiędzy ciepłem, a chłodem, będącą warunkiem uzyskania komfortu wewnętrznego. To także powiększone pokrętła regulatorów temperatury i jednocześnie stylizowana litera „H” dla skojarzenia z nazwą firmy. W przeciwieństwie do poprzednich logotypów, obecny sygnet został przewidziany do samodzielnego występowania, aby w przyszłości stać się znakiem rozpoznawczym firmy.

 

Opublikowano: 17.10.2022